.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راز و رمز تضعیف استاندار مازندران ؟!!
راز و  رمز  تضعیف استاندار مازندران ؟!!

چه کسانی از تغییر مدیریت ارشد استان مازندران سود می برند؟ چه کسانی اصلآ با انتصاب شفقت مخالف بودند؟ چه کسانی هر روز شایعه تغییر استاندار را تکرار میکنند؟چه کسانی از ثبات در سیستم اداری استان در رنج اند؟ چه افرادی منبع تیم ارزیابی ریاست محترم جمهور بوده اند؟آیا این افراد کسانی نبودند که نتوانسته اند"شفقت" را به بازیهای سیاسی خود بکشانند؟آنان استانداری می خواستند که به او خط بدهند.
اما "شفقت " نان بسیاری از "سیاست بازان" را آجر کرد.
اگر مردمی و خاکی بودن و ساده زیستی او "ضعف" است پس نقطه قوت چیست؟
پروژه تغییر یا انتقال استاندار به نفع چه کسانی است؟ یادمان نمی رود از روزهای اول انتصاب استاندار زمزمه هایی به گوش میرسید که ،این استاندار ماندنی نیست ! برخی معتقدند متاسفانه در مازندران "استانداری" در "استانداری" ایجاد شده و عده ای بدنبال منافع جناحی و مطامع گروهی خویش در صدد فتح جایگاه بالاترین مقام دولت در استان هستند که البته نتایج بررسی ها از جمله اعلام نظر گروه ارزیابی که معلوم نیست از طریق چه منابعی تهیه شده نگرانی این فرضیه را بیشتر می کند  تا جایی که شنیده ها از ارتباط افراد نزدیک به ریاست محترم جمهور در مازندران در این قضایا حکایت می کند.
شمال نیوز اگر چه از گذشته انتقاداتی را به مدیریت استان داشته و دارد اما اکنون فراتر از این انتقادات ،با حمایت از "استاندار" است که باید با ثبات در مدیریت ارشد استان زمینه های رشد و شکوفایی استان را فراهم سازیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یه بچه آملی(م-ش) 22 شهريور 1385
با تشکر از سایت شمال نیوز به نظر ما اگر شایعات از مجموعه استانداری صورت نگیرد هیچ شایعه ای پخش نمی شود. با تشکر جمعی از جوانان شهرستان آمل
اسماعیلی 22 شهريور 1385
با توجه به اینکه آقای شفقت تقریبآ آخرین استاندار های منصوب شده بودند
و بودجه سال 85 استانها قبل از آمدن ایشان بسته شده بود بنظر بنده ایشان شاهکار کردند و توانستند دومین استان کشور برای جذب اعتبار و بودجه باشند
نا شناس 22 شهريور 1385
محمدی نوشهر

لطفآ در خصوص تیم اعزامی ارزیابی ریاست جمهوری به مازندران مطلب بنویسید.
ذبیعی 22 شهريور 1385
باید قبول کنیم که سطح آقای شفقت با سایر استاندارها که در استان بوده اند قابل مقایسه نیست شما کشاوزیان ،رحمانزاده، انصاری را با ایشان مقایسه میکنید
محمدعلی روشن ازساری 22 شهريور 1385
الحق والانصاف بعدازمرحوم مجدآرامهنذس شفقت استانداری ازجنس خودهمین مردم است وبسیجی وار؛رجائی وار؛علی وارداردحرکت میکند .امیدواریم حاشیه های مدیریتی مسیراین حرکت راتغییرندهدوبیاری حق تعالی وتوجهات حضرت ولیعصر(عج)شفقت همچنان ازجنس مردم وبرای مردم بماند.حق نگهدارش (روشنی ساری)
حسين نژاد 22 شهريور 1385
مگر استاندار نبايد خود را با دولت هماهنگ نمايد و مگر سياست دولت انتخاب مديران جوانتر و توانمدتر نيست پس چرا مديران سابق با 5 سال بالاي سن بازنشستگي هنوز حضور دارند و اگر اين مديران قوي هستند پس چرا استان اينقدر عقب‌مانده است
نا شناس 22 شهريور 1385
اين تفكرات را دور بياندازيد و قدري هم به فكر رفاه و اسايش اين مردم محروم و رنجديده مازندران باشيد.
نا شناس 22 شهريور 1385
با سلام ،در خصوص پیام درج شده و مقایسه شفقت با امثال دکتر انصاری من خودم یکی از کارکنان استانداری هستم دکتر انصاری ساعت 10 صبح سر کار حاضر میشد شفقت ساعت 6 صبح دکتر انصاری برای انتخاب رنگ موی سر خود بیش از 3 ساعت خودرو ،راننده ومحافظش را در بوتیک های زنانه شهر ساری معطل میکرد ولی شفقت وقت خود را برای نظارت دستگاههای اجرایی استان و تذکر به آنها صرف میکرد. بابا یک مقدار انصاف داشته باشید. (من مطمئنم مطلب من درج نمی شود)
محمدرضا شالیکار 22 شهريور 1385
تنها استانداری که به جوانان اهمیت می دهند مهندس شفقت است.در ضمن دو چیز که در یک سطح نیستند قابل مقایسه هم نیستند مثلا مقایسه مهندس شفقت و آقای انصاری آقای شفقت برای شما و مجموعه استانداری آرزوی توفیق و سلامتی دارم و خدا قوت می گویم (محمدرضا شالیکار)
برزگر 24 شهريور 1385
بسیار تشکر میکنیم از مطالب ارشمند وسوالات، آری شفقت نیروی اکتیو وفعال است که خالصانه درپی اهداف نظام می درخشد. ( برزگر _ شهرستان نکا)
نا شناس 25 شهريور 1385
از افراط و تفريط بپرهيزيم. نقد استاندار يكي از مواهبي است كه به شخص ايشان تقديم مي گردد. شايعه ابزاري است كه موقعيت طلبان در كمال ناجوانمردي از آن بهره برداري مي نمايند. رسانه جمعي هم نبايد به صورت ابزار تثبيت قدرت و تضعيف نقد عمل نمايد. در درون استانداري اهرم هاي قدرت و حكومت سايه وجود دارد. هنر استاندار در اين است كه اين موارد را شناسايي كرده و با آن ها به طريق منطقي رفتار نمايد. نقد ناقدين در اينكه استان مازندران از يك طرف پيچيده تر از آن است كه بتوان ادارة آن را ساده انگاشت و افراد ساده و بي تجربه يا كم تجربه بتوانند آن را اداره نمايند و از طرف ديگر آنقدر اهميت دارد كه دولت (هر دولتي) به آن بايد به اندازة كافي اهميت بدهد نيز كاملاً صحيح است. حاكم شدن تيم خاص در استانداري نشان از قوميت گرايي دارد و اگر خواست استاندار يا افراد تشكيل دهنده تيم نباشد نشان از ضعف در بينش و مديريت دارد. قدرت گرفتن ناگهاني يكي دو شهرستان خاص در استانداري مسئله اي قابل تامل است. نقد ناقد محترم در مورد استفاده از مديراني كه 5 سال از بازنشستگي آنها مي گذرد نيز كاملاً به جا است. مضافاً اينكه در برخي از سازمانها نشانه هايي از خودكامگي و سوء استفاده از اتصال منافقانه به دولت احمدي نژاد وجود دارد كه صد البته اصلاً ربطي به ماهيت دولت و شعارهاي آن ندارد. افرادي كه در دستگاهها قدرت گرفتند در بسياري از موارد بر اساس رابطه بازي ها و قوميت گرايي هاي افراطي انتخاب شدند و دقت كافي براي ارزيابي آنها به عمل نيامده است. مثال سازمان تعاون، ارشاد، جهاد كشاورزي، آموزش و پرورش، و ... واقعاً منصفانه آنها را ارزيابي كنيد و ببينيد آيا اينها بهترين گزينه هاي استان بودند؟
نا شناس 26 شهريور 1385
دربهای بدون دستگیره در دولت عدالت محور ان هم در استانی مثل مازندران جای تعجبی نداره چون نقش آقای استاندار در انتخاب فرمانداران کم رنگ است. واینها همه دسته گلهای اقای معاون دیجیتالی هستش استانی که مرز بین استاندار و معاونش مشخص نباشه ومعاون بیشتر از استاندار قدرت داشته باشه قدرت نفوذ در دولت خوب باید فرماندار دیجیتالی یا به عبارتی فرماندار نامرئی داشته باشیم از بیگانگان ننالیم هر چه کرد اشنا کرد
عبدالله مظلومی 27 شهريور 1385
حکایت استانداری مازندران مثل سریال نرگس می باشد یکی در استانداری به حدی مظلوم آدم چیز فهم مثل نرگس، دیگری خیلی عصبی و عجول مثل شوکت واین وسط مردم هم میشن بهروزو نسرین قربانی تصمیمات عجولانه اقای(...) آخ ببخشید اقای شوکت حالا این اقا شوکت قصه نرگس چون در سیستم دولتی اهم از قضائی و دولتی و مجلسی کسی رونداشت مجبور شد دو سالی بره حبس تا آدم مثبتی بشه اما حیف موقعی ادم حسابی شد که دیر شده بود حالا شما بگین که اقای (...)آخ ببخشید شوکت استانداری ما که نفوذ داره تو سیستم کشور ما اهم از قضائی دولتی و پارلمانی کسی جرات نداره بهش بگه که بالای چشمت ابروهه چطوری نر گس استان ما بطونه با خیال راحت برا بهروز و نسرین تصمیم خوبی بگیره .....
ايلياد 28 شهريور 1385
سلام در تعهد مهندس شفقت مناقشه اي نيست ليكن مديريت سياسي يك استان با فرماندهي نظامي از نظر ماهيت و ميدان تجربه تفاوت بسيار دارد.
بزرگی 29 شهريور 1385
گرچه هیچ یک ازاستانداران انتصابی مازندران ، بود و نبودشان تفاوتی نمیکرد . و مازندران راه خودش را میرفت . اما اجازه دهید جوجه را آخر پائیز بشماریم و قضاوت در خصوص آقای " شفقت " را به آینده و گذشت زمان بسپاریم . با این امید که حضور و وجودشان منشائ پیشرفت و ترقی و خیر برای مردم بسیار صبور "مازندران" باشد .
بامید حق
کیوان امینی 4 مهر 1385
با سلام
ملاک تنها خوب بودن نیست مدیر بودن و کلان نگری و اجرایی بودن برای استان مهم است اگر ایشان این توانائیها را دارد بحثی نیست واگر نه برای این استان اینهمه سکون و بی تحرکی بس است در مقایسه با استانهای دیگر مازندران جرئ مظلوم ترین استانها است همیشه اختلافات سبب رکود در استان شده است امید آن بود دولت جدید در این استان تحولی ایجاد می کرد .
محمد عسگری 15 مهر 1385
خوب این نکته کاملاً واضحی است که با روی کار آمدن هر شخص معتقد و پاک که با منافع آقایان همسو نیست همچین شایعاتی نیز بیایید و من از اینجا به نمایندگی از تمامی جوانان شهرستان آمل به ایشان خسته نباشید عرض کرده و از خداوند می خواهیم که ایشان وکادر اجراییشان را در تمامی تمور موفق گرداند.(محمد عسگری)
رحمتی 22 مهر 1385
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران در ایام مهمانی حضرت حق به استحضار آن دسته از عزیزانی که در خصوص روند اجرایی مقام ارشد استان مازندران انتقاد کرده اند میرساند که رزومه کاری ایشان چه در دوران جنگ و چه در دوران پس از جنگ بر کسانی که میباید از فداکاریهای ایشان بدانند کاملا واضح و روشن است ایشان در کمال صداقت و درستی در جایگاه خود انجام وظیفه میکنند و از هیچ خدمتی دریغ ندارند.انتقاد بر هیچ شخصی عیب نیست به شرطی که مستند باشد نه اینکه با گفتن یک سری از فرمایشات مقام اشد استان را یک استاندار ناکارآمد جلوه دهد. (رحمتی از چالوس)
جوان کنجکاو مازندرانی! 10 آبان 1385
آخرين و بالاترين پست تخصصی آقای استاندار، معاون اجرايی دانشگاه مالک اشتر بوده است. همچنين ايشان تجربه فعاليت در ارگان نظآمی سپاه را دارا هستند. آيا کسی با اين تجربه می تواند استانداری يک استان را برعهده بگيرد؟ آخرين مدرک تحصيلی ايشان، فوق ليسانس مهندسی صنايع از دانشگاه غيرانتفاعی علوم و فنون مازندران است. آيا فردی توانا و لايق نمی توانست در دانشگاههای دولتی با سطح علمی بالاتری قبول شود؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.854 seconds.